streda 10. júna 2009

Strašidelne krátke správy 22/2009

KLUB ŠIALENÝCH ŽIEN
Alebo ďalšia veľmi dobre vyzerajúca Britská zombie komédia nazvaná DOGHOUSE. Partia slobodných mužov sa ocitne v mestečku plnom šialených žien, ktoré sa vďaka vypustenému toxínu premenili na krvilačné beštie. Film má na svedomí Jake West, zodpovedný za nepodareného Démona pomsty a za podarených Evil Aliens.

NENÁVISŤ POKRAČUJE
Tentokrát sa jej chopili jej pôvodný stvoritelia Japonci a vypustili do temných hororových vôd pokračovanie nazvané JU-ON: KUROI SHOUJO. Príbeh sa točí okolo zdravotnej sestry Yuko, ktorá sa stará o pacientku Fukie. Tá ma v tele cystu, ktorá sa stvorila na základe nenarodeného dieťaťa. V okolí dochádza k útokom zlého ducha a tak musí Yuko nájsť pomoc.


MADE IN CZECH REPUBLIC
Tohto roku som už avízoval Český horor T.M.A. , ktorý natáča Juraj Herz (tvorca Upíra z Feratu) a vonku sa dostal už prvý teaser trailer. Podľa traileru je viditeľné, že Herz ma napozeraného Daria Argenta. Som zvedavý na samotný film.

PREČ S MIMOZEMŠŤANMI
Za filmom DISTRICT 9 stojí Peter Jackson, ktorý dohliada na mladíka Neila Blomkampa. Ten ma na starosti príbeh mimozemšťanov, ktorí začínajú byť na našej planéte utláčaní a tak svetu hrozí vzbura a mimozemský konflikt. Film bude robený dokumentárnym štýlom a už prvé upútavky nasvedčujú, že pôjde o veľmi originálne dielko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára