nedeľa 3. januára 2010

Paranormal Activity


PARANORMAL ACTIVITY
USA, 2007, 86 min.
réžia: Oren Peli
obsadenie: Katie Featherston, Micah Sloat, Mark Fredrichs, Ashley Palmer
spoločnosť: Blumhouse Productions
hodnotenie: ******* (7 z 10)

Katie a Micah sa rozhodnú vo svojom dome natočiť na kameru nejaký ten paranormálny jav. Katie totiž už od jej ôsmich rokov prenasleduje duch a tak jej priateľ Micah je odhodlaný zaznamenať tento úkaz na kameru. Spočiatku nevinná hra sa však stáva ohrozením života mladého páru, čoskoro zistia, že zahrávať sa z nadprirodzenom nieje žiadna sranda.
Raz za čas sa na scéne objaví horor, ktorý rozprúdi život vo filmovej branži (napríklad Blair Witch Project alebo Saw) a Paranormal Activity, takým bezpochyby je. Nízkorozpočtový horor natočený za smiešnych 15 tisíc dolárov, už zarobil milióny a v krátkom čase sa stal doslova fenoménom. Po filmárskej stránke je veľmi jednoducho natočený, to čo ho zdobí jedinečným a originálnym je nápad. Aj keď ja osobne si nemyslím, že by si zaslúžil titul najlepší horor všetkým čias alebo dekády, tak ako ho niektorí nadšenci nazývajú, určite splnil svoju hlavnú úlohu a to vystrašiť. Osobne som si ho pozrel jedno decembrové popoludnie a verím, že pozerať to okolo polnoci, zimomriaviek by bolo určite viac.
film nájdete na:
http://www.downarchive.com/movies/72505-paranormal-activity-2007-bd-rip.html

http://fenopy.com/torrent/Paranormal+Activity+BRRIP+H264+ZEKTORM/Mjc4NzIwNQ
titulky:
http://www.titulky.com/Paranormal-Activity-146584.htm

19 komentárov:

  1. to je podla skutočnosti?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie myslím, že to nieje podľa skutočnosti. Je to vymyslený príbeh. Viac zaujimavostí sa môžeš dočítať tu:
    http://www.csfd.cz/film/253311-paranormal-activity/zajimavosti/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to podľa skutočnosti,dvaja ľudia sa len tak rozhodli že si nakrútia svoj bežný život a čo sa deje okolo nich.Lenže postupne sa to začne stupňovať.Všimli ste si?Veď ten týpek čo sa tým zaoberal,najprv prišiel do ich domu, a pohodka,vravel im že nevie či je to duch,démon atď.,že to môže byť dboré alerbo zlé ale že cíti nejakú negatívnu energiu.Po pár nociach akosa im to stupňovalo,nevedeli čo majú robiť a tak ho zavolali,a hneď ako vošiel povedal ja to nejdem robiť.Zaujalo ma na tom paranormálnom jave,ako si to skúšalo všetko vopred(svetlo,kroky-raz silné,slabé,buchot) chcelo to proste vedieť na čo sa zobudia.Ešte ma zaujalo že to malo hlas,malo to nejakú to silu,bolo to malé a zhrbené,vedelo sa to dostať do tej ženskej,videlo to a malo to nejaký ten rozum.Spomínam na jednu udalosť kde zasvietilo to svetloa zhaslo,bolo počuť kroky akos a približujú k ich spálni,len tieň na dverách nebolo vidno,iba keď to vychádzalo.Taktiež ma dorazila tá fotka,čo ju malo.Dokonca to vedelo hovoriť po anglicky.Najhoršie bolo to keď sa to do tej ženskej dostalo/zhypnotizovalo ju,a stála nad svojou postelou a pozerala na manžela,mala tieň na dverách ako tá paranormálna vec,a chodila aj ako ta paranormálna vec.A presne každou nocou si ten duch plánoval ako to urobí v ten deň keď tú ženu "ovládne" a toho chalapa zabije,len nwm do teraz či zabilu aj tú ich kamarátku.Lebo ona bola v riadnom tranze sa tam hojdala vyše dvoch dní,a keď ta kamarátka prišla a zrazu prestala vrieskať tak ona zastala na mieste aprestala sa klepať a potom zasa sa klepala.A ešte ma zaujímalo čo jej tá vec šepkala do ucha,a že kde by ju zobrala xD to sa mi zdalo byt absurdné,ťahalo ju to,možno by ju to zobralo tam kde sa našla tá jej fotka,ale tá vec by čo sňou robila ?xD riadna blbosť podľa mňa,podľa mňa ona skúšala toho chlapa či ju dokáže zobrať alebo ochrániť,preto aby získala tú žensku tak ho musela zabiť ale cez ňu.Ten koniec bol dosť smutný keď to bolo podľa skutočnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D ak si niekto mysli, ze je to podla skutocnej udalosti, alebo nedajboze toto je skutocny zaznam, tak jeporiadne naivny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Citala som si o tom na tom linku co si sem dal...ako uplne mi odlahlo ze je to alebo vlastne nieje skutocne... ked som to pozerala tak som bola dosrata az za usami... je to dobre vymyslene... ale povedala som si ze uz ziadne horory o duchoch... stacilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som sa posral jak to buchlo dveramy a jak ju to zacalo tahat tak som vrieskal ako kebi ma drali z koze.... od vtedy mam sive vlasi a kazdy hlasny zkum ma vystrasi tak ze sa poseriem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no moji zlaty mi sme vybehli z domu tak sme sa vystrasili..na poslednej scenke co zacalaa revt ..sme zacali so sestrou taktiez...brutalne reakcie...len mi ich je luto a micah preco zabila a kto zavrazdil?katie abo ten duch v jej tele??..reaaaaaaaaaaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. posraty som bol aj ja jo je to pecka film a o tom ci to je skutocne alebo nie sa tu kazdy s kazdym bude len hadat.. ja si myslim ze to moze byt natocene podla skutocnej udalosti teda zaznamy z filmu nie su original ale tak to nejak mohlo byt .. a na druhej strane tiez to moze byt pekne divadlo rezisera ved povedzme si na rovinu mozog sa predsa da oblbnut len zalezi na nas ako si to predstavime..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. blbeckovia neje to skutocne sak si najdite interwiew s tymi dvoma....

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Verte či neverte toto je skutočnost....niekolko rokov som byval v USA a všade sa o tom pisalo....pravdaže že tento film nieje autenticky zaznam ale je to nakrutene podla toho čo sa naozaj dialo. A ak si myslite opak tak je to len preto že si opak chcete mysliet. Chcel by som vidiet ako by ste reagovali keby sa taketo veci začali diať aj vam.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten film je podla skutočnosti .. jeden človek v kine na to zomrel a jeden ochrnul .. nikdy vás nenapadlo prečo to nebolo v našom slovenskom kine ?? ani nikdy len v amerike ?? pretože je to skutočnosť a báli sa to sem dať aby sa zasa niečo nestalo ..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. prvý krát som to videla sama a aj ked som sa doslova nedosrala, fakt nervy brutalne.. najlepsie na filme je to, že nieje ako vacsina hororov, sama krv a vraždy.. a uzasna scena, ked odidu z domu a nechaju tam ouiju... inak, rozhodne to nieje podla skutocnosti, aj ked je pravda ze take vei sa deju aj ozaj (prave vcera sme s niecim podobnym skoncovali u nas doma).. to s tym ze na to v kine niekto zomrel je smutne, ale ked nezvlada horory tak tam nemal chodit, ved ludske telo je schopne pri obrovskom soku robit brutalne veci.. neslo to na slovensku preto, preco tu nejde milion inych filmov, viete aky uzsany sa prave premieta v USA ale na programe slovenskych kin nieje napisany vobec?? (kamoska robi v cinemaxe a cekla to) nema to nic spolocne s PA .. a uz tento mesiac by v kinach mala byt dvojka.. asi by ju nerobili, keby na to niekto zomrel, to da rozum.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Paranormal Activity 2 bude mať premiéru
    22.10.2010
    http://www.imdb.com/title/tt1536044/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vam to už asi sibe ked si pohladate na internete trošku o tom tak najdete režisera a otatkych scenaristu atd takim to p.. určite veria iba namyslene socky och och ludia kde žijt postavte sa nanohy a upracte sračky co ste sa posrali akože duchovia možu existovat ale nooo toto ten koniec ma dojal ked si ten film pozriete aspon pat krat zasebou prestane te sa bat a zisite v tom filme velke nedostatky a klamstva

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jemine ludia sak si vsimnite tie veci ja som to kukal s bratrancom a smial som sa na tom:D omg

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Len aby Vás ten smiech rýchlo neprešiel.Pozor pred takýmito vecami.Či to bolo tak či onak,neznamená že to neexistuje.To že tomu neveríš v hlave,neznamená,že to neexistuje.Pozri si :Štvrtý druh.Dohovoril som.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Akože však Paranormal activity 1,2 BOLO aj v kinách na Slovensku (osobne som bola na obidvoch), tak neviem čo tu riešite. Ale good movie, mám rada horory, ktoré hrajú na psychiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jajha, to je vymyslené...

    OdpovedaťOdstrániť