sobota 2. januára 2010

Giallo


GIALLO
Taliansko, USA, 2009, 92 min.
réžia: Dario Argento
obsadenie: Adrien Brody, Elsa Pataky, Emmanuelle Seigner, Robert Miano
spoločnosť: Opera Film Produzione
hodotenie: **** (4 z 10)

V Torine sa osamelé mladé ženy musia mať na pozore. Ulice lemuje biely taxik, ktorý ženy unáša na neznáme miesto, kde ich psychopatický vrah pretvorí na svoj obraz, lepšie povedané zohaví. Na prípade pracuje detektív z New Yorku Enzo Avolfi (Adrien Brody), ktorý sa spolu s Lindou (Emmanuelle Seigner), ktorej vrah uniesol sestru, púšťa do pátrania po nebezpečnom psychopatovi. Enza ženie dopredu aj udalosť z jeho minulosti, ktorá ovplivnila jeho ďalší život.
Na nový Argentov film som sa úprimne tešil, po Matke sĺz som dúfam, že je pán majster vo veľmi dobrej forme. A tak ako som sa úprimne tešil musím skonštatovať, že som bol aj úprimne sklamaný. Pripadalo mi to ako keby to chcel Argento narýchlo zbúchať a aj hlavná devíza giallo filmov a to, násilie a krv nebola využitá na Argentové pomery úspešne ak to beriem s porovnaním jeho skorších filmov. Giallo samozrejme viditeľne, hlavne vizuálne nesie Argentov rukopis, no po príbehovej stránke sa mi to zdalo byť nedotiahnuté a tak ostávam s presvedčením, že nabudúce nám Dario Argento ukáže viac, minimálne toľko ako v Masters of Horror, kde jeho Jenifer nemala chybu.
film nájdte na:
http://moviereleasesandmore.info/?p=28841
titulky:
http://www.titulky.com/Giallo-146325.htm

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára