pondelok 2. februára 2009

Red Sands


RED SANDS
USA, 2009,
réžia: Alex Turner
hrajú: Shane West, Leonard Roberts, Theo Rossi

Príbeh sa odohráva v roku 2002 niekde v Afgánskej púšti, kde skupinka vojakov pri jednej z úloh naďabí na starovekú sochu. Jeden z vojakov ju zničí. Skupinka je veliteľstvom poslaná na akciu, ktorá ma za úlohu, strážiť neexistujúcu cestu uprostred púšte. Uchýlia sa v starom dome. Počas piesočnej búrky k ním zablúdi žena a odvtedy nastávajú pre vojakov problémy. Nervozita sa stupňuje, spojenie z veliteľstvom nefunguje a niekto im znemožnil návrat na základňu. Okrem toho poniektorích z nich prenasledujú hriechy minulosti.
Na tento film som sa veľmi tešil, keďže trailer vyzeral veľmi dobre. Škoda, že to moje tešenie sa úplne rozplynulo pri záverečných titulkoch. Film ma až tak nenadchol, takže kde je chyba? Režisér Alex Turner svojím predchádzajúcim filmom Dead Birds dokázal, že zo strachom sa vie pekne pohrať, pri jeho druhom pokuse mu to nie tak celkom vyšlo. Snaží sa síce navodiť skľučujúcu atmosféru ale ani tá , ani zopár ľakačiek hororového fanúšika extra nenadchnú. Pritom prostredie a aj nápad niesu na zahodenie, no mal som počas filmu pár krát pocit nudy, ale aj napriek tomu som stále čakal, že sa to nejako zvrtne v poslednom štádiu. Nestalo sa a film si dal klinec do rakvy nie podareným špeciálnym efektom pár minút pred koncom. Americká hororová produkcia tohto roku má zatiaľ u mňa viac mínusových bodov , než plusových. Hádam to zmenia ďalšie tituly ako napr. Unborn, Red Mist, Drag Me to Hell a možno aj Grudge 3.
prostredie: 60%
efekty: 40%
hudba: 60%

linky nájdete na:
http://peb.pl/dvdrip-hq-6/462167-rapidshare-red-sands-2009-dvdrip.html
titulky:
http://titulky.com/Red-Sands-125063.htm

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára