štvrtok 30. decembra 2010

BEST OF 2010


La Harencia Valdemar
The House of The Devil
Frozen
Na konci roka sa zvykne bilancovať a tak mi dovoľte napísať pár slov o tom, čo zaujímave sme mohli vidieť v hororovom a sci-fi žánre v roku 2010

Ak by som mal vymenovať svoju osobnú top 5, určite by v nej boli filmy ako
THE COLLECTOR, HOUSE OF THE DEVIL, SHUTTER ISLAND, seriál WALKING DEAD či španielsky REC 2. Keď už sme pri pokračovaniach, najviac sa z môjho pohľadu vydaril THE DESCENT 2 a ani CABIN FEVER: THE SPRING FEVER nebolo na zahodenie.
Zo série RESIDENT EVIL: AFTERLIFE sa stal skôr akčný film (ak keď celkom fajn) než horor. Určite by som tam zaradil aj PIRANHA 3D (neviem či to mám brať ako pokračovanie, alebo ako remake), tento film je asi aj to najkrvavejšie čo som tento rok videl a pokiaľ ide o preliatu krv nezaháľajú ani BLOOD NIGHT: THE LEGEND OF MARY HATCHET alebo francúzska
LA HORDE.
Medzi americkou produkciou si teda našla miesto aj tá európska, okrem spomínanej Hordy stojí za pozretie ďalší francúzsky horor MUTANTS, španielsky LA HARENCIA VALDEMAR alebo nórsky HARPOON: THE WHALE WATCHING MASACRE.
Rok 2010 bol plný remakov určite sa vydarili THE CRAZIES, THE WOLFMAN bol síce rozporuplný, no mne osobne sa páčil, najviac sklamaný som bol s Freddyho a NIGHTMARE ON ELM STREET.
Zo scifičiek potešili THE DAYBREAKERS, REPO MEN, PREDATORS, menej už SPLICE, od ktorej som čakal krvavejšie divadlo.
Netreba vynechať ani prekvapenia ako DEVIL, SHELTER, CASE 39, BURIED, TOWN CREEK a páčil sa mi aj časoví thriler TRIANGLE.
Na záver spomeniem ešte filmy ako FROZEN, THE BOX a road movies THE ROAD a MONSTERS.

p.s. Ak som náhodou vynechal nejaký dobrý horor, tak možno len preto, že som si ho nestihol pozrieť, podnety môžete písať do shoutboxu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára