štvrtok 4. februára 2010

The House of The Devil



THE HOUSE OF THE DEVIL
USA, 2009, 95 min.
réžia: Ti West
obsadenie: Jocelin Donahue, Tom Nooman, Mary Woronov, Greta Gerwig
spoločnosť: MPI Media Group, Glass Eye Pictures
hodnotenie: ******** (8 z 10)

Študentke Samanthe sa práve podarilo prenajať si svoj prvý byt. Jej finančné možnosti však niesu práve najlepšie a tak zareaguje na inzerát, v ktorom hľadajú opatrovateľku detí. Suma za službu je veľmi lákavá a tak Samatha ponuku prijíma. Zisťuje, že byť sama v opustenom starom dome, ktorý má svoje tajomstvá a aj majiteľov, ktorí niečo skrývajú, nebol práve najlepší nápad.
V roku 2010 som už zopár hororov videl. Tento je zatiaľ u mňa číslo jeden, prežil som pri ňom veľmi intenzívny hororový zážitok. Feeling 80tych rokov cítiť z každého záberu, napätie sa buduje postupne a skvele účinkuje na nervovú sústavu. Režisér Ti West má u mňa veľkú pochvalu a už som zvedavý na jeho Cabin Fever 2: The Spring Fever.
nájdete na:
http://www.war4u.sk/viewtopic.php?f=11&t=104567&view=next
titulky:
http://www.titulky.com/The-House-of-the-Devil-148979.htm

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára