štvrtok 12. novembra 2009

Doll Master



DOLL MASTER/INHYEONGSA
Južná Korea, 2004, 90 min.
réžia: Yong Ki-Jeong
obsadenie: Yu-mi Kim, Eun-kyeong Lim, Hyeong-tak Shin, Ji-young Ok
spoločnosť: Ma-in Entertaiment, Pilma Pictures
hodnotenie: ****** (6 z 10)

Korejské horory nezvyknem pozerať veľmi často, ale stáva sa mi, že keď na nejaký narazím vie poriadne vystrašiť. Doll Master rozpráva príbeh piatich ľudí, ktorí prichádzajú do starého múzea bábik, kde boli pozvaní tajomnou majiteľkou a jej asistentom. Boli vybraní ako predlohy pre nové modely bábik. Postupne však všetci zisťujú, že ich spája aj niečo iné a tajomná majiteľka má s nimi svoje plány.
Typická ázijska škola strachu ma nesklamala v navodení atmosféry a v niektorých infarktových scénach, no po príbehovej stránke sa mi zdalo, že sa tvorcovia trošku zamotali a záver mohol byť urobený aj lepšie. Fanúšikom šikmookej hororovej produkcie by to však vadiť nemalo.
film nájdete na:
http://bloodyhorror.blogspot.com/2007/06/inhyeongsa-2004-aka-doll-master.html
titulky:
http://atc.px.cz/pafiledb.php

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára