štvrtok 22. apríla 2010

Evil Angel


EVIL ANGEL
USA, 2009, 123 min.
réžia: Richard Dutcher
obsadenie: Ving Rhames, Ava Gaudet, Kristopher Shepard, Marie Westbrook
spoločnosť: Main Street Movie Company
hodnotenie: *******

Marcus pracuje ako záchranár pre pohotovosť. Počas nočnej služby mu pod rukami umiera pacientka, okrem toho ho podvádza žena. Možno aj vďaka tomu urobí chybu vďaka ktorej zomiera prostitútka. Prípad dostane do rúk súkromný detektív Carruthers, ktorý sa postupne dostáva na stopu niečomu, čo nieje z tohto sveta. Paralelne sa odvíja príbeh Marcusa, ktorý rieši vzťahové problémy a pátra po minulosti pacientky, ktorá mu zomrela pod rukami pri onej nočnej službe. Príbehy sa postupne prelínajú a v obidve nesú ako spojenie jedno démonické meno - Lillith.
Viac prezrádzať nechcem aby som vás nepripravil o rovnaký zážitok ako som mal ja. O filme som toho veľa nevedel, po obsahovej stránke takmer nič. Takže rovnako ako hrdinovia aj vy môžete postupne odhaľovať čriepky skladačky. Pravdou je, že vo filme nejde o nejakú brutálnu pointu, aj napriek tomu film je sviežim démonickým hororom. Tak nejako mohla vyzerať aj Jenifer´s Body. Evil Angel pôsobí síce nenápadne, no nazval by som ho zatiaľ ako jedno z naj prekvapení tohto roka.
nájdete na:
http://www.warezlobby.org/movies/959520-evil-angel-2009-dvdrip-xvid-ac3-universalabsurdity.html
http://www.horrorplace.hostei.com/forum/viewthread.php?thread_id=3156
titulky:
http://www.titulky.com/Evil-Angel-154212.htm

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára