sobota 12. novembra 2011

11 11 11


11 11 11
USA, 2011
88 min.
réžia: Darren Lynn Bousman
obsadenie: Michael Landes, Timothy Gibbs, Wendy Glenn, Louis Soler, Brendan Price
spoločnosť: Canonigo Films, Epic Pictures Groups, Capacity Pictures
hodnotenie: 6/10

Dej sa točí okolo známeho spisovateľa Josepha Cronea, ktorý nieje práve naklonený náboženským praktikám. Po tragickej udalosti, keď zomiera jeho žena a syn, Joseph tápa v depresiách. Všetko zmení až iná náhodná udalosť, ktorá ho privádza späť k rodine, bratovi a zomierajucému otcovi. Čím viac sa približuje magický dátum 11.11.2011 máva Joseph stále akési vidiny tieňov, či bytostí. Začína viac pátrať až narazí na zaujímavé informácie predznačujúce začiatok nového a koniec starého.
Kedy inokedy by si mal človek pozrieť film z takýmto názvom ak nie práve 11.11.2011. Tento rok to vyšlo na piatok a práve v piatok som mal náladu na film podobného razenia. Preto sa aj moje hodnotenie dosť odlišuje od renomovaných filmových webov. O tom, že Bousman ovláda kvalitnú réžiu vás presviedčať nebudem, je to na vizuále, ale aj na práci z hercami, či kamerou vidieť. Možno by som mohol polemizovať o scenári, ktorý sa mnohým môže zdať otrepaný, no ako som už vyšie napísal, tento film mi v daný večer sadol a za svojim hodnotením si stojím. Schválne skúste hádať koľko bolo hodín, keď som tento film dopozeral :)
nájdete na:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára