nedeľa 27. júna 2010

Pulse


PULSE
krajina: USA
rok: 2006
dĺžka: 90 min.
réžia: Jim Sonzero
obsadenie: Kristen Bell, Ian Somerhalden, Christina Milian, Rick Gonzales, Jonathan Tucker
spoločnosť: Weinstein Company, Distance Horizon
hodnotenie: ***** (5 z 10)

Pulse je natočený ako remake úspešného japonského hororu „Kairo“. Film hovorí o skupine mladých študentov, ktorá sa musí vyrovnať so záhadnou smrťou svojho kamaráta. Už čoskoro však zistia, že to nebola samovražda. Cez monitory, displeje telefónov a rádiové vlny im nedajú spávať duchovia. Čo keď bezdrôtová mobilná technológia môže sprostredkovať kontakt s iným svetom? A čo keď tento svet využije túto technológiu, aby sa dostal k nám? Ak zapnete mobil alebo mail, ste infikovaný a začnete zabíjať. Práve toto sa stane na školských internátoch.
(oficiálny text distribútora)
Dlhú dobu som sa tomuto filmu vyhýbal, nie preto, že by som sa ho bál, aj keď vlastne pri hororoch ide prevažne o strach:). Skôr ma odrádzali rôzne, nie práve najlepšie hodnotenia tohto filmu. S väčšinou týchto hodnotení sa môžem stotožniť, je síce pravda, že originál som zatiaľ nevidel, no je zrejme, že američania mu s kvality viac ubraly ako prilepšili. Nápad celkom fajn, herci nič moc, zopár ľakačiek a aj prostredie ma zaujalo, ale v podstate aj po sčítaní všetkých pozitívnych vecí z toho vyšiel iba priemer, hodiaci sa na piatkovú noc, keď sa vám ešte nechce ísť spať. Pulse má ešte ďalšie dve pokračovania.
nájdete na:
http://f60s.com/forums/p/193310/193315.aspx
titulky:
http://www.titulky.com/Pulse-70891.htm

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára